نکات برتر برای تمیز کردن رادیاتور

نکات برتر برای تمیز کردن رادیاتور

تمیز کردن رادیاتور یک فعالیت مهم برای اطمینان از گرم شدن مؤثر خانه شما است و هم چنین این باعث می شود دستگاه شما همیشه بهترین ظاهر را دشته باشد.بسیاری از روش های عالی برای انجام کار وجود دارد ، بسیاری از آنها فقط به مختل کردن برنامه معمول شما نیاز دارند.در این وبلاگ ، نمایندگی انرژی اصفهان ، برخی از نکات مهم برای تمیز کردن رادیاتور را ارائه داده است.لطفا همراه ما باشید.

چرا باید رادیاتور خود را تمیز کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید رادیاتور خود را تمیز نگه دارید.رادیاتور تمیز علاوه بر اطمینان از زیبایی در منزل ، بسیار کارآمدتر از رادیاتور کثیف است و می تواند به شما در کاهش قابل توجه قبض های خانگی و پاک سازی آلودگی کمک کند.

هنگامی که رادیاتور شما از گرد و غبار و خاک پر می شود ، برای گرم نگه داشتن اتاق مجبور است بسیار سخت تر کار کند و این باعث افزایش هزینه های انرژی می شود.

چرا رادیاتور خیلی غبار آلود می شود؟

گرد و غبار به طور مداوم در هوا وجود دارد و تمام رادیاتورها در معرض گیر افتادن این گرد و غبار در قسمت های کوچکتر سیستم قرار دارند.جریان هوای گرم که از رادیاتور شما تولید می شود ، به جذب گرد و غبار و جمع شدن آن در رادیاتور کمک می کند.بسیاری از مردم حتی متوجه نمی شوند که رادیاتورهایشان از گرد و غبار پر شده است.

تمیز کردن شوفاژ

ابزار تمیز کردن رادیاتور

قبل از شروع به تمیز کردن رادیاتور اصفهان ، باید چند ابزار اصلی را جمع آوری کنید.اینها به ساده تر شدن تمیز کردن هر نوع رادیاتور ، کمک می کنند.جاروبرقی ضروری است و یک گردگیر ، آب صابون و یک سری پارچه یا اسفنج نیز مفید خواهد بود.برای سهولت در انجام کارها ، اطمینان حاصل کنید که میله ای دارید که می تواند بین توری های رادیاتور حرکت کند.

نکته اول: گرمایش را خاموش کنید

تا زمانی که سیستم مرکزی را خاموش نکرده اید ، تمیز کردن رادیاتور (های) خود را شروع نکنید ، زیرا این ایمن ترین راه برای شروع است.این کار بدون در نظر گرفتن نوع رادیاتوری که تمیز می کنید ، مهم است.یکی از اصلی ترین دلایلی که توصیه می کنیم ، سیستم گرمایشی خود را خاموش کنید ، این است که احتمال سوختن شما را هنگام تمیز کردن از بین می برد.

نکته دوم: از جاروبرقی استفاده کنید

گام بعدی این است که سعی کنید تا حد ممکن گرد و غبار اطراف رادیاتور خود را پاک کنید تا از آلودگی متقابل جلوگیری کرده و قبل از شروع تمیز کردن موارد دیگر ، از تمیز بودن محیط اطراف اطمینان حاصل کنید.

نکته سوم: برس رادیاتور

برس تمیز کننده رادیاتور برای فروش موجود است.از هر برسی که استفاده می کنید ، ابتدا یک حوله زیر واحد رادیاتور خود قرار دهید.از برس تمیز کننده استفاده کنید و قسمت های مختلف رادیاتور را تمیز کنید.

نکته چهارم: از سشوار استفاده کنید

ممکن است غیر عادی به نظر برسد ، اما سشوار می تواند به طور شگفت انگیزی در تخلیه برخی از گرد و غبار ناخوشایند در بخش های میانی رادیاتور موثر باشد.مانند قبل ، حتماً قبل از شروع کار مطمئن شوید که سیستم شما خاموش است.نازل سشوار را بین شیارهای قسمت بالای رادیاتور خود قرار داده و با استفاده از بالاترین تنظیمات ، مقداری از گرد و غبار را که از تمیز کردن قبلی باقی مانده است ، پاک کنید.باز هم ، مطمئن شوید که حوله ای برای گرفتن گرد و غبار هنگام ریزش آماده است ، وگرنه آن را به راحتی در قسمت وسیع تری پخش خواهید کرد.

نکته پنجم: از صابون استفاده کنید

یک سطل را با آب گرم و صابون پر کنید.ممکن است بخواهید از شوینده خانگی مورد علاقه خود یا حتی خود صابون استفاده کنید ، به هر صورت ، این یک روش ارزان و کارآمد برای کمک به خلاص شدن از گرد و غباری است که هنوز در رادیاتور شما کمین کرده است.

برای پاک کردن رادیاتور ، از اسفنج استفاده کنید و آن را در آب قرار دهید.حوله خود را زیر آن نگه دارید تا به فرش خود آسیب نرسانید و دیواره های اطراف رادیاتور را از نظر وجود هرگونه آلودگی اضافی به سیستم بررسی کنید.

شستشوی رادیاتور شوفاژ

نگهداری رادیاتور

برای اطمینان از نتایج طولانی مدت ، هر زمان که می بینید گرد و غبار شروع به نشستن می کند ، با جارو زدن منطقه و انجام برخی از نکات موجود در این لیست ، رادیاتور خود را تمیز کنید.این کار نه تنها باعث می شود ، دستگاه شما همیشه تمیز باقی بماند ، بلکه باعث می شود با هرگونه آلرژی که ممکن است در نتیجه گرد و غبار فشرده ایجاد شود ، مقابله کنید.

برای تمیزتر شدن کامل ، شما باید رادیاتور را از جای فعلی خود خارج کنید ، اگرچه این فقط در موارد شدید بسیار ضروری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *