تفاوت آبگرمکن و پکیج گرمایشی

تفاوت آبگرمکن و پکیج گرمایشی

تفاوت آبگرمکن و پکیج گرمایشی

مردم همیشه برای راحتی زندگی تلاش می کنند. به همین دلیل است که همیشه نیاز به تأمین آب گرم در یک آپارتمان یا یک خانه وجود دارد ، به ویژه در صورت عدم تأمین آب گرم مرکزی یا با خاموش کردن مکرر آب توسط سرویس های برق . می توانید این مشکل را با آبگرمکن حل کنید. تجهیزات برای تهیه آب گرم بسته به ظرفیت ، قدرت و منبع انرژی گرمایی مورد استفاده برای گرم کردن آب به انواع مختلفی تقسیم می شوند. با توجه به نوع کار ، دستگاه های ذخیره سازی و جریان را می توان تشخیص داد. اصفهان انرژی نمایندگی پکیج اصفهان و رادیاتور اصفهان و..شما را با این تفاوت آشنا می کند.
آبگرمکن (آنها دیگهای بخار نیز هستند) در اندازه های مختلف ساخته می شوند و بر خلاف آنهایی که جریان دارند ، از جمله برای ذخیره سازی مقدار زیادی آب گرم طراحی شده اند. یک آبگرمکن برقی طبق اصل زیر کار می کند: عنصر گرم کننده آب را به دمای مورد نیاز (از 35 درجه سانتیگراد تا 85 درجه سانتیگراد) گرم می کند و خاموش می شود و هنگامی که درجه حرارت چندین درجه کاهش می یابد ، دستگاه دوباره روشن می شود. سیستم بسیار خوب از نظر حرارتی عایق بندی شده است ، در نتیجه آب بیش از 5 درجه سانتیگراد در روز خنک می شود.

 

تفاوت آبگرمکن و پکیج گرمایشی

تفاوت آبگرمکن و پکیج گرمایشی

مزایای آبگرمکن ها

توانایی ذخیره مقدار زیادی آب گرم برای مدت زمان طولانی : مجهز به ترموستات که به شما امکان می دهد دما را تنظیم و حفظ کنید. مدرن ترین نوع آبگرمکن های برقی با یک عنصر گرم کننده است. ، بنابراین تماس مستقیم با آب ندارد. علاوه بر این ، چنین دستگاه هایی در برابر روشن شدن بدون منبع آب مقاوم هستند.

افزایش ایمنی کار ، به دلیل عدم امکان خرابی و شوک الکتریکی به فرد

افزایش صرفه جویی در انرژی به دلیل عدم وجود مقیاس : ابعاد مخزن کاهش یافته ، که امکان نصب 2 عنصر گرمایشی در یک دیگ بخار را فراهم می کند ، که منجر به افزایش قدرت و کاهش زمان گرم شدن می شود.
آبگرمکن های برقی لحظه ای با برق و آب گرم می شوند در حالی که مستقیماً از طریق یک عنصر حرارتی و عنصر گرم کننده جریان می یابد. کارایی دستگاه توسط دو عامل تعیین می شود – درجه حرارت جریان آب ورودی و قدرت خود دستگاه ، آنها در نهایت بر تأمین آب گرم تأثیر می گذارند.

  • قدرت بالا
  • فشردگی و ابعاد کوچک
  • حداقل زمان گرم شدن آب
  • نصب آسان

هنگام انتخاب دستگاه برای گرم کردن آب ، باید فاکتورهایی مانند: قدرت دستگاه و در دسترس بودن فضای اضافی برای نصب آن را در نظر گرفت. برای تأمین نیازهای تأمین آب گرم در یک خانه یا آپارتمان خصوصی ، اغلب از یک آبگرمکن گازی یا یک آبگرمکن برقی استفاده می شود. هنگام انتخاب تجهیزات گرمایش آب ، چندین نکته مهم در نظر گرفته می شود:

  • هزینه دیگ بخار؛
    هزینه های نگهداری اقتصادی و انرژی
    ایمنی عملیاتی
    ویژگی های نصب
    هزینه تجهیزات ، اگر ستون و دیگ بخار ذخیره سازی را در نظر بگیریم ، از نظر کیفیت ساخت تقریباً یکسان هستند ، در سطوح مختلف قیمتی هستند. قیمت گذاری به طور قابل توجهی تحت تأثیر “تبلیغات” و محبوبیت برند قرار دارد

قیمت یک آبگرمکن گازی تحت تأثیر وجود عملکردهای اضافی است: احتراق خودکار ، مدولاسیون شعله ، توانایی کار بر روی گاز مایع ، یک واحد کنترل قابل برنامه ریزی.

در مورد پکیج گرمایشی ، هزینه آن بستگی به نوع محافظت در برابر خوردگی و پوشش داخلی ظرف دارد. قیمت اکثر مخازن گران قیمت از جنس استنلس استیل مجهز به میله های تیتانیوم (به جای آند منیزیم) است.
مزیت آبگرمکن های گازی نسبت به آبگرمکن های برقی این است که اندازه آنها کوچک است ، حتی در آشپزخانه کوچک نیز به راحتی جای می گیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *