کم مصرف ترین کولر آبی کدام است؟

مقدمه

اصفهان انرژی نمایندگی کولر انرژی در اصفهان با در اختیار داشتن دانش و تخصص در این زمینه برای انتخاب بهترین تجهیزات سرمایشی و گرمایش در خدمت مشتریان عزیز می باشد. برای خرید محصولاتی به صرفه و مقاوم با متخصصان این مجموعه در تماس باشید.

 استفاده از کولرهای آبی به دلیل دقت بالایی که در ساخت آن ها می شود طرفداران زیادی دارد. این کولرها با استفاده از آب علاوه بر تغییر مطلوب دمای محیط می تواند برای ایجاد رطوبت کافی نیز مناسب باشد. کولرهای آبی در گذشته به یک میزان مصرف داشتند ولی در سال های اخیر به دلیل مشکلاتی که برای تامین آب وجود دارد این محصولات در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. کولرهای آبی که در بازار توزیع می شود شامل نمونه کولرهای سلولزی، صنعتی و پرتابل است. برای خرید کولر آبی متناسب با محیط مورد نظر خود بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

انتخاب کولر آبی

ایران به دلیل آب و هوایی که در بیشتر فصل ها گرم است از تولید کنندگان عمده ی کولرهای آبی می باشد و در تولید آن از انواع تکنولوژی استفاده می کند. کولرهای آبی با مارک ها و قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند و در زمان خرید انتخاب بهترین کولر آبی کار سختی به نظر می رسد. برای انتخاب این محصول در درجه ی اول باید بودجه ی خود را در نظر بگیرید زیرا رنج های مختلفی از نظر قیمت برای انواع کولرهای آبی در بازار عرضه می شود و با توجه به برند و کارکرد طولانی تر انواع کولرهای آبی این قیمت ها افزایش پیدا می کنند. خرید کولرهایی که از برندهای معتبری هستند باعث عدم نیاز به تعویض این محصول می شود. در زمان انتخاب کولرهای آبی باید از طریق مجموعه های معتبر اقدام کنید. خرید کولرهایی با امکانات بیشتر و هزینه ی کمتر از طریق نمایندگی محصولات انرژی در اصفهان امکان پذیر است.

کولر آبی کم مصرف

کولرهای آبی انواع متفاوتی دارند و با توجه به نوع مصرف آن ها خریداران سعی می کنند متناسب ترین کولر آبی را انتخاب کنند. از مدل های شناخته شده ی کولر نوع ثابتی است که در پشت بام ها دیده می شود این کولر از برق و آب برای خنک نگه داشتن محیط استفاده می کند و مصرف آب در آن ها در حد متوسطی است. برای آشنایی با انواع کولرهای آبی و انتخاب بهترین و کم مصرف ترین آن ها با ادامه ی مطالب همراه باشید.

کولر آبی ثابت و متحرک

کولرهای ثابت در همه ی منازل و ادارات از گذشته تا به حال مورد استفاده قرار گرفته است. از این کولرها برای خنک نگه داشتن محیط های مختلفی استفاده می شود و در ابعاد متفاوتی نیز عرضه می شوند. این کولرها را در مکانی که اغلب پشت بام ها است به طور ثابت نگه داشته و برای کنترل جریان هوا از کانال کشی استفاده می کنند.

به کولرهای متحرک پرتابل نیز می گویند. این کولرها علاوه بر ابعاد کمتر بسیار سبک تر هستند. به همین علت می توان آن ها را جا به جا کرده و در مکان مناسبی که امکان اتصال به شیر آب دارد قرار داد. برای مکان های کوچکتری که امکان کانال کشی وجود ندارد استفاده از این محصول بیشتر است. کولرهای آبی متحرک را می توان با استفاده از ظرف نیز پر کرد.

بهترین برندهای کولر آبی کم مصرف

بهترین کولرهای آبی برای افرادی مناسب است که به سلامت و اصالت محصول بیشتر اهمیت می دهند. این محصولات به دلیل رشد صنعتی با برندهای مختلفی ساخته می شود.

کولر برند لورچ در مدل های مختلف تولید و عرضه میشود . این نمونه کولر با توجه به کم مصرف ترین نوع کولر آبی یکی از برترین انتخاب ها در زمان خرید است. که علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار مناسبی دارد. جهت اطلاع از قیمت انواع کولر آبی لورچ با ما همراه باشید.

 

کولر آبسان از کولرهایی که سال ها مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول را بیشتر در مدل های ثابت طراحی و تولید می کنند. کولرهای متنوعی که با برند آبسان عرضه می شود به دلیل مشکلات کم آبی مصرف کمتر را نیز در پروسه ی تولید مورد توجه قرار داده است.

از بهترین مارک های کولر آبی برند آزمایش است. این برند انواع مختلفی از وسایل سرمایشی و گرمایشی را تولید می کند. پوشال های سلولزی به کار رفته در این کولرها باعث می شود هوا خنک تر بماند. این کولر ایرانی با اقلیم کشور ما تناسب بیشتری دارد.

برفاب از برندهای شناخته شده لوازم برقی است. به دلیل سابقه ی زیادی که در تولید این محصول وجود دارد برای شرایط کم آبی نیز ساختار آن را متناسب با شرایط موجود طراحی کرده اند.

سپهر الکتریک از برندهای شناخته شده ای است که به تولید انواع کولرهای آبی کم مصرف اشتغال دارد. مدل های کم مصرف این محصول شامل انواع کولرهای بالا زن، سلولزی، پرتابل، اکسیال و پوشالی می شود. سپهر الکتریک قدرت بالایی در موتور خود دارد و به سادگی می توان دمای محیط مورد نظر را با استفاده از آن تغییر داد.

برند مایدیا کولرهای چند منظوره ای را تولید می کند. این وسیله علاوه بر فن قوی دارای سیستمی برای تصفیه ی هوا است. در صورت تمام شدن آب در این کولر سیستم هشدار دهنده فعال می شود.

کولر آبی جنرال

کولرهای جنرال جزء کولرهای برتر ساخت ایران است. موتورهای موتوژن این نوع کولر کارکرد آن را با قدرت بیشتری همراه کرده است. تکنولوژی به کار رفته در کولرهای جدید جنرال باعث جلوگیری از ورود ریزگردها به این وسیله شده است.

برند جنرال پویا

جنرال پویا از بهترین برندهای تولید کولر آبی است که نیم قرن سابقه در تولید این محصول را دارد. قطعات موتور این کولر با کیفیت بوده و در مصرف آب صرفه جویی می کند.

برند آذر درخشان

آذر درخشان از برندهای تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی است. آذربایجان شرقی تولید کننده ی محصولات این برند می باشد.

نتیجه گیری

به دلیل شرایط خشکسالی و گرمای بیش از حد هوا استفاده از برندهای معتبر و کم مصرف تولید کولرهای آبی به ضرورت برای مصرف کنندگان تبدیل شده است. برای خرید بهترین مدل کولر می توانید به فروشندگان معتبر مراجعه کرده و از میان برندهای معتبر ایرانی کولر مناسب با شرایط محل زندگی و کار خود را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش های مرتبط در سایت اصفهان انرژی، نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان مراجعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *